ProAssari – Se puuttuva palanen

asiakaspalvelu proassari.fi

Asiakaspalvelu ProAssari pyydetään apuun silloin kun tarvitaan henkilöä, joka vastailee esim. sähköposti-, ja somealustoille tuleviin asiakaskyselyihin.

 

  • puhelin, chat-, some- ja sähköposti asiakaspalvelu
  • myymälätyöskentely
  • sijaistaminen
  • messuavustus
  • ja paljon muuta!

Esimerkkiasiakas Sonja

Sonjalla on liikunta- ja hyvinvointialan yritys sekä verkkokauppa. Kiirekausina ProAssari hoitaa mm. Sonjan asiakaspalvelua, hoitaa tilaukset ja postitukset. Sonja on myös ulkoistanut ProAssarille verkkokaupan somemarkkinoinnin.

Esimerkkiasiakas Marko

Marko on konsultti ja valmentaja. Hänen asiakkaansa ovat ympäri Suomea ja koska Markolle kertyy matkapäiviä runsaasti, ProAssari hoitaa mm. etukäteen matka- ja hotellivaraukset, kokoaa koulutus- ja esitysmateriaalit. Markon käyttöön sopii parhaiten kuukausisopimus, sillä työtehtäviä on säännöllisesti.

Esimerkkiasiakas Joonas

Joonas on viiden työntekijän ohjelmointiyrityksen perustaja. Toimistotehtäviin Joonas on ottanut kuukausipaketilla ProAssarin hoitamaan mm. laskutuksen, maksatuksen, kirjanpitoaineiston kokoamisen, taustatiedon etsimiset asiakasprojekteihin jne.

Esimerkkiasiakkaat Laura ja Niilo

Laura ja Niilo ovat LVI-alan yrittäjäpariskunta. ProAssari ideoi ja toteuttaa heidän 20:lle työntekijälleen vuosittaiset tiimipäivät.

Hintaesimerkkejä

ASIAKASPALVELU ProAssarin voit tilata yksittäistuntihinnalla satunnaisiin tehtäviin, tai säännöllisiin työtehtäviin edullisemmalla pakettihinnalla. Projekteihin ja suurempiin tuntimääriin kysy yksilöity tarjous.

Kaikkiin hintoihin lisätään voimassa oleva alv 24%. Laskutus minuutin tarkkuudella yksittäistunneissa, minimilaskutus 1h, laskutuskausi yksittäistunneissa 2 viikon välein, paketeissa 1 kuukauden välein.

miten voimme auttaa?

ota yhteyttä

ProAssari.fi

Tiedustelut ja myynti

info (at) proassari.fi

Puh. 040 022 2017

4 + 7 =